Fotopuzzle & ramy
-
Jak duży jest zestaw fotopuzzli?
Wielkość naszych fotopuzzli jest następująca:
48 elementów: ok. 48 x 36 cm
100 elementów: ok. 48 x 36 cm
200 elementów: ok. 48 x 36 cm
500 elementów: ok. 48 x 36 cm
1000 elementów: ok. 64 x 48 cm
1000 XXL elementów: ok. 90 x 67 cm
2000 elementów: ok. 90 x 67 cmDokładne cięcie można określić ramkę wirtualnego. Należy pamiętać, że w procesie o kilka milimetrów od krawędzi są obcięte.
-
Jakie wymiary ma pudełko do puzzli?
Rozmiar naszych pudełek do puzzli to:
-
Jak mogę utrwalić ułożone przeze mnie fotopuzzle, aby móc np. powiesić je na ścianie?
Możesz skleić swoje fotopuzzle za pomocą naszego kleju do puzzli. Alternatywą mogą być ramy do puzzli. Powieś po prostu swoje fotopuzzle w stylowej ramie na ścianie.
-
Czy mogę zamawiać fotopuzzle w układzie pionowym i poziomym?
Podczas zamawiania możesz sam zdecydować o poziomym lub pionowym ułożeniu zdjęcia.
-
Czy mogę dodatkowo zamówić pojedyncze elementy?
Nasz zautomatyzowany proces produkcji nie dopuszcza możliwości dodrukowywania pojedynczych elementów. Jeśli jakiś element zostanie zgubiony, musimy wydrukować ponownie całość.
-
Czy mogę stworzyć własny collage i dodać do niego tekst?
Nasz Collage Designer łączy kombinacje zdjęć w jedno dzieło sztuki. Do wyboru masz również teksty, różne tła i ramki oraz projekty graficzne.
-
Czy ramy do puzzli pasują również do puzzli innych producentów?
Wysokiej jakości ramy do puzzle są idealnie dopasowane do naszych fotopuzzli. Pamiętaj, że puzzle innych producentów mogą mieć inne wymiary.
Gra Pamięć
-
Czy mogę na kartach dodać tekst?
W wybranym programie do obróbki zdjęć możesz dodać dowolny tekst, a następnie załadować u nas gotowy plik. Bezpośredniej możliwości jeszcze nie ma.
-
Mam za mało odpowiednich zdjęć do gry Pamięć z 72 kartami - co mogę zrobić?
Również zdjęcia np. muszli, zwierząt czy kwiatów nadają się na motyw kart. Przeszukaj swoje zbiory w poszukiwaniu standardowych motywów. Przecież nie zawsze muszą to być ludzie czy twarze.
-
Jak mogę przyciąć zdjęcie?
Po załadowaniu swojego zdjęcia w opcji „ustawienia zdjęcia" możesz je przyciąć. Dzięki temu unikniesz np. widoku obciętych głów na swoich kartach.
SMART SORTED®
-
Co to jest SMART SORTED®?
SMART SORTED to 1000-elementowe puzzle dla każdego, ponieważ wstępnie sortujemy puzzle na 40 wyjmowanych małych pudełek po 25 elementów. Każde małe pudełko zawiera jedną ciągłą część układanki. Ty decydujesz, ile elementów układanki chcesz ułożyć jednocześnie. Wersja ultra łatwa: wyjmij jedno pudełko, rozerwij je w miejscu perforacji, wyjmuj element po elemencie i układaj je od lewej do prawej.
-
Jakie wymiary ma SMART SORTED®?
Wielkość ułożonego puzzla odpowiada dokładnie rozmiarowi klasycznych fotopuzzli z 1000 elementów, czyli około 64 x 48 cm.
-
Jak mam zaprojektować SMART SORTED®?
Możesz zaprojektować SMART SORTED tak samo szybko i łatwo, jak nasze zwykłe fotopuzzle z luźnymi elementami. Wystarczy wejść w SMART SORTED Designer, załadować dowolną liczbę zdjęć, wybrać wzór grafiki i zaprojektować pudełko.
W wersji SMART SORTED z 1000 elementów masz również dostęp do wszystkich wzorów grafik z naszych kolekcji puzzli. -
Czy SMART SORTED z 1000 elementów nadaje się również dla dzieci i osób starszych?
Z całą pewnością: tak! Puzzle SMART SORTED z 1000 elementów są wstępnie posortowane na 40 wyjmowanych pudełek, po 25 puzzli w każdym. 25 elementów w pudełku zawsze tworzy spójną sekwencję twoich puzzli. Aby uzyskać ultra łatwą wersję, wystarczy rozerwać pojedyncze pudełko SMART wzdłuż perforacji, wyjmować po jednym elemencie i układać je rząd po rzędzie, od lewej do prawej.
-
Jak dostarczane są puzzle SMART SORTED®?
Puzzle SMART SORTED są dostarczane w zaprojektowanym przez Ciebie pudełku, które z kolei zawiera 40 oddzielnie wyjmowanych pudełek SMART. Aby zapobiec wypadaniu elementów układanki podczas transportu, na pudełkach SMART umieszczamy papierową poduszkę. SMART SORTED jest całkowicie wolny od plastiku!
Pliki zdjęciowe & Jakość zdjęć
-
Jakie formaty plików są przetwarzane?
Przetwarzamy wyłącznie format JPG lub PNG Większość aparatów cyfrowych wywołuje automatycznie zdjęcia w potrzebnym formacie jpg.
-
Jaką rozdzielczość musi mieć zdjęcie?
Zasadniczo: im wyższa rozdzielczość zdjęcia tym lepsze odtworzenie wydrukowanych fotopuzzli. Jakość druku zależy w dużej mierze od rozdzielczości oryginalnego obrazu cyfrowego. Jeśli obrazy mają minimalny rozmiar 1600 pikseli na najdłuższym boku, jest to wystarczające dla 200 lub 500 elementów układanki. To odpowiada mniej więcej obrazowi 2-megapikselowego aparatu cyfrowego. To odpowiada mniej więcej 4 megapikselom aparatu cyfrowego.
Po przesłaniu zdjęcia pojawi się Kreator Zamówienie. Tam będzie pokazane w skali od 1-5 gwiazdek czy zdjęcie nadaje się na wybrany format.:
5 gwiazdek = Doskonała jakość rozdzielczości
4 gwiazdki = Dobra jakość rozdzielczości
3 gwiazdki = Średnia jakość rozdzielczości ; może być częściowo niewyraźne
2 gwiazdki = Umiarkowana jakość rozdzielczości, niewyraźne
1 gwiazdka = Bardzo słaba jakość rozdzielczości, bardzo niewyraźne
Należy pamiętać, że skala ta odnosi się wyłącznie do rozdzielczości obrazu. Ostrość i ogólna jakość obrazu nie mogą być w tym przypadku wzięte pod uwagę. Im większy format wybierzesz, tym większa musi być rozdzielczość pliku. Dostarczona nam rozdzielczość pliku nie jest przez nas zmieniana. Skarg wynikających z niskiej jakości nadesłanego pliku z obrazem, nie możemy zaakceptować. -
Jaki maksymalny rozmiar pliku można przesłać?
Maksymalny rozmiar obrazu wynosi 80 MB.
-
Jaką przestrzeń kolorów musi mieć zdjęcie?
Prosimy o przesłanie zdjęć w przestrzeni kolorów RGB albo sRGB. Ten ostatni jest w większości aparatów cyfrowych standardem przestrzeni kolorów. Również zdjęcia czarno-białe zapisać jako JPG w sRGB, a nie szare.
-
Czy moje zdjęcie będzie poprawiane?
Nie, drukowanie pliku wykonywanie jest 1:1.
-
Chcę dopasować poprawny plik z obrazem. Jakie wymiary powinien mieć plik z obrazem?
-
Czy podczas drukowania dochodzi do zmiany kolorów?
Niestety, nie możemy wykluczyć zmiany kolorów, gdyż odwzorowanie obrazu na monitorze zależne jest od ustawień jasności, rozdzielczości, kontrastu, koloru, a także od karty graficznej. Możliwe jest więc, że mogą istnieć różnice w kolorze między obrazem na monitorze a gotowym produktem.
-
Czy mogę wykorzystywać wszelkie materiały zdjęciowe, w tym takze zdjęcia ściągnięte z Internetu?
Pamiętaj o prawach autorskich. Nie można naruszać praw osób trzecich, tzn. Jeśli nie jesteś autorem zdjęć, nie możesz ich wykorzystać bez jego zgody do kopiowania na produktach. Zdjęcia wykorzystane niezgodnie z prawem są wyraźnie zabronione. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Ogólne Warunki Handlowe.
Zamówienia
-
Czy mogę zmienić swoje zlecenie po złożeniu zamówienia?
- Potwierdzenie zlecenia otrzymasz od nas na maila. Będzie on zawierał link, pod którym możesz sprawdzić aktualny status zamówienia. Prosimy nie usuwać tych maili!
- Klikając na link w potwierdzeniu zlecenia masz dostęp do danych dotyczących swojego zamówienia oraz aktualnego statusu swoich produktów. Jak tylko przesyłka zostanie nadana, znajdziesz tu także dodatkowo numer przesyłki, dzięki któremu będziesz mógł ją śledzić.
- Także w potwierdzeniu wysyłki znajdziesz link, pod którym sprawdzisz aktualny status zlecenia.
-
Czy zamównienie online jest bezpieczne?
Podczas transferu danych używamy tzw. Systemu Bezpieczeństwa TLS (Transport Layer Security) w kombinacji z bezpiecznym kluczem. Technika ta zapewnia najwyższe bezpieczeństwo i używana jest również np. w bankowości elektronicznej. Że transfer Twoich danych jest szyfrowany, rozpoznasz po symbolu klucza bądź zamka na swoim browserze.
-
Czy moje dane podlegają ochronie?
Ochronę danych osobowych i sferę prywatną traktujemy bardzo poważnie. Przykładamy ogromną wagę do odpowiedniego obchodzenia się z Twoimi danymi. Zależy nam na tym, byś chętnie odwiedzał nasz sklep. Aby zapewnić możliwie najlepszą ochronę Twojej sfery prywatnej, dotrzymujemy wszelkich starań, by wszelkie postanowienia prawne w dziedzinie ochrony danych były przestrzegane. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Oświadczenie o ochronie danych osobowych.
Płatności
-
Jakie są sposoby płatności?
Przelewy24
Realizując płatność za pomocą przelewu internetowego, po wybraniu swojego banku, należy zalogować się za pomocą danych dostępowych do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność.Przelew tradycyjny:
Dopiero po wpływie pełnej kwoty na nasze konto możemy rozpocząć produkcję zamówionego produktu. Abyśmy mogli dokładnie zidentyfikować Twoją wpłatę, użyj dane konta oraz tytuł przelewu podany w potwierdzeniu zlecenia, które otrzymasz od nas drogą mailową.Karta kredytowa/ Karta debetowa:
Akceptujemy karty VISA i MasterCard. Konto Twojej karty kredytowej obciążamy kwotą zamówienia. Transfer danych dokonywany jest drogą szyfrowaną TLS.PayPal:
Serwis płatniczy online, dzięki któremu możesz bezpiecznie, łatwo i szybko dokonywać przelewów. Natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty dokonanego tą drogą, możemy rozpocząć proces produkcji Twojego zamówienia. -
Gdzie mogę pobrać swoją fakturę?
Faktura nie jest wprowadzona do pakietu. Po wysłaniu zamówienia faktura jest dostępna do pobrania na stronie statusu. Link do strony statusu można znaleźć w potwierdzeniu zamówienia i w potwierdzeniu wysyłki.
-
Czy otrzymam informację, że moja płatnośc wpłynęła?
Odpowiedni link otrzymasz drogą mailową. Poprowadzi Cię on do Twojej osobistej strony zamówienia. Tam znajdziesz infomacje o swoim zamówieniu i płatności.
Wysyłka & dostawa
-
Czy adres dostawy może się różnić od adresu na rachunku?
Tak, jest to możliwe. Zamówiony produkt – np. jeśli jest to prezent – możesz wysłać na adres innej osoby. Serwis ten jest bezpłatny. Rachunek nie będzie dołączony do przesyłki, link do niego zostanie wysłany na Twój adres mailowy bezpośrednio po wysyłce produktu.
-
Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
Przewidywany termin dostawy można znaleźć na naszej stronie głównej pod niebieskim przyciskiem (Zaprojektuj teraz...) i w koszyku. Informację o wysyłce otrzymasz na swój adres mailowy. DHL dostarcza zazwyczaj drugiego dnia roboczego po wysyłce.
-
Czy mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Otrzymasz od nas potwierdzenie zlecenia na swój adres mailowy. Zawiera ono link, w którym możesz sprawdzić aktualny status swojego zlecenia. Nie usuwaj tej wiadomości! Klikając na link w potwierdzeniu zlecenia przechodzisz do swojej prywatnej podstrony. Znajdziesz tam wszelkie informacje dotyczące Twojego zamówienia oraz status produktów. Jak tylko przesyłka zostanie nadana, znajdziesz tam także jej numer identyfikacyjny, dzięki któremu możesz śledzić jej drogę.
Również w potwierdzeniu wysyłki znajdziesz link, w którym możesz sprawdzić aktualny status swojego zlecenia. -
Czy mogę przyśpieszyć produkcję mojego zamówienia?
Naszym celem jest jak najszybsza dostawa. Aby ją zagwarantować, Twoje zamówienie już chwilę po złożeniu przechodzi w automatyczną fazę produkcji. Prosimy zrozumieć, że nie jest możliwe specjalne traktowanie pojedynczych zleceń, ani ingerencja w proces produkcji. Informacje na temat czasu produkcji i dostawy znajdziesz na naszej stronie internetowej. Dla pewności złóż zamówienie trochę wcześniej.
-
Czy mogę osobiście odebrać zamówiony produkt?
Nie, odbiór osobisty nie jest możliwy.
-
Jakie są koszty wysyłki?
-
Jaka firma dostarczy moje zamówienie?
Firma DHL jest naszym niezawodnym partneren, który dostarcza towar bez szkody dla środowiska, szybko i bezpiecznie.
-
Czy mogę wysłać swoje zamówienie za granicę?
Poprzez stronę puzzleyou.pl można dokonywać zamówień tylko na terenie Polski. Możesz jednak złożyć zamówienie w sklepie na terenie innego, wybranego kraju. Listę naszych sklepów znajdziesz tutaj.
Wycofanie zamówienia & reklamacja
-
Czy mogę wycofać zamówienie na spersonalizowany produkt?
Wykonujemy wszystkie produkty (np. fotopuzzle) wg specyfikacji klienta. Z związku z tym nie obowiązuje nas dwutygodniowe prawo do odstąpienia od umowy., nawet jeśli wraz ze złożeniem zlecenia zawierana jest umowa na odległość (§ 312 g Abs. 2 Nr. 1 BGB). Prawo do odstąpienia od umowy obowiązuje oczywiście jednak w przypadku zamówienia produktu gotowego, nie spersonalizowanego (np. ramy do puzzli). Prosimy zapoznać się z pouczeniem o odstąpieniu.
-
Czy mogę wycofać zamówienie na dodatki do puzzli?
Dodatki do puzzli możesz nam odesłać z powrotem, ponieważ nie są to produkty spersonalizowane. Ponieważ to kupujący ponosi koszty wysyłki zwrotnej, sam możesz zdecydować, z usług jakiej firmy kurierskiej skorzystasz.
Zwracany artykuł odeślij na poniższy adres podając numer swojego zamówienia:
puzzleYOU GmbH
Auf der Haide 2
92665 Altenstadt/WN
NiemcySkorzystaj z naszego formularza zwrotów.
-
Jak dokonac reklamacji?
Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwać, zwróć się do naszego Biura Obsługi Klienta. Prosimy o skorzystanie z naszego formularza kontaktowego i załączenie zdjęcia usterki w celu weryfikacji.
Uszkodzone produkty należy reklamować bezpośrednio u kuriera DHL, który potwierdzi reklamację. Jeśli uszkodzenie towaru lub dostawę niewłaściwego produktu zauważysz później, napisz do nas maila lub zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta.